Kategorie

Producenci

Kontakt

  • KD Technika
    NIP: 9542793964
  • E-mail:biuro@kd-technika.pl
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek 9.00 - 16.00
Schakamata

Schakamata

Koszt wysyłki: od 30,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier przedpłata - artykuły drobne do 20kg - 30,00 zł
Kurier przedpłata - artykuły drobne do 30kg - 120,00 zł
Kurier przedpłata - artykuły od 30kg do 50kg - 150,00 zł
Kurier - dostawa na palecie o wymiarach 120x80cm do 200kg - 250,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Cena: 587,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)


 

Podejście edukacyjne

Podchwytliwa strategiczna gra, z użyciem reguł, która ćwiczy planowanie i myślenie przestrzenne. Angażuje koordynację oko-ręka, a gracze uczą się zależności pomiędzy przestrzenią a pozycją.

Cel gry

Gra strategiczna polegająca na przechylaniu jak największej liczby własnych klocków, aby osiągnąć pole meta po przeciwnej stronie.
 

Zawartość:

  • 1 plansza do gry i 4 pola start / meta,
  • 30 klocków do gry w trzech różnych rozmiarach i 4 kolorach:
    • czerwone i naturalne: 2 duże, 4 średnie, 4 małe,
    • pomarańczowe i jasnoniebieskie: 3 średnie, 2 małe,
  • 3 płytki do zaznaczania,
  • 1 kostka,
  • 1 instrukcja do gry.
 

Gra planszowa:

z siatką składającą się z 8 x 8 pól. Nacięcia między polami ułatwiają przechylanie bloków.

Pola start / meta:

z siatką składającą się z 2 x 8 pól. Pola start / meta są tworzone naprzeciwko siebie. Pole startowe gracza jest jednocześnie polem docelowym przeciwnika.

Klocki do gry:

różne rozmiary elementów wymagają różnego planowania: im większy element i im większa liczba ruchów, tym trudniej skręcić.

 

Przygotowanie do gry

Kolejność gry

Rzuca się na przemian. Liczba punktów określa liczbę ruchów przechylających klocki.

Aby nie utracić początkowej pozycji klocka, można wykorzystać płytki do zaznaczania. Płytki do zaznaczania można przechylać poziomo lub pionowo w kierunku wszystkich krawędzi. Można wykonać wiele prób przed ostatecznym umieszczeniem klocka.

Jeżeli wyrzucona zostanie liczba 6, gracz rzuca ponownie. Nie można pominąć żadnych ruchów.

Jeżeli żaden skręt z wykorzystaniem wyrzuconej liczby nie jest możliwy, gracz zawiesza grę.

Gdy któryś z graczy ułoży ostatni klocek na polu mety, kończy grę i wygrywa. Bloki nie mogą wtedy dotykać dużego pola gry. Do tego czasu bloki znajdujące się na polu mety mogą nadal być przenoszone.

Płytki do zaznaczania

Aby śledzić pierwotne położenie własnego klocka po kilku próbach przechylenia, można użyć płytki do zaznaczania. Ślad klocka odpowiada rozmiarowi pasującej płytki do zaznaczania. Gdy ustalona zostanie pozycja końcowa, płytkę do zaznaczania odkładamy na bok.

Wariant gry z punktacją

Wynik zależy od wysokości bloków i położenia kropki. Gracz z najwyższym wynikiem wygrywa.

Bloki ułożone na mecie poziomo otrzymują po 1 punkcie.

Bloki ułożone na mecie pionowo otrzymują względem wielkości 1, 2, 3 punkty.

Bloki ułożone na mecie pionowo z widocznymi kropkami na górze otrzymują podwójną liczbę punktów wg. wielkości tj.: 2, 4, 6 punktów.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl